slutet och början, början och slutet.. hmm

jaha, då var detta jullov slut då.. det skulle till och med kunna vara mitt sista jullov någonsin faktiskt som just håller på att rinna ut och in i nattens mörker. Men jag är ganska nöjd med det ändå just nu för tiden har för ovanlighetens skull arbetat i ungefär samma takt som jag :)

Spenderade sista helgen på lovet, fast också första på detta nya år om man ser det från det hållet, hmm känns mkt bättre att skriva första så vi säger första. Ja, alltså första helgen detta nya år började med en hel del strul på jobbet och fortsatte med ett väldigt märkligt sammanträffande och så plötsligt ville en svart tygpåse innehållandes bland annat en dator resa med mig till Uddevalla. Så jag och tygpåsen for dit och iaf jag har haft det lugnt och mysigt hela helgen (tygpåsen vet jag ej hur den hade det) med god mat, film, dans :)

Och imorgon börjar ju då skolan igen. hmm.. jag önskar jag var mer pepp än vad jag är för tillfället...
Anar att vårterminen kommer vara full av fiskar, hårt jobb och många sammanbrott på skrivbordet men förhoppningsvis slutar det lyckligt med en färdig film fram i maj. Huha!
Lite yoga på allt detta också så är jag nog komplett och harmonisk för en god natts sömn. mmm..

namasté


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0