vecka nr 3 har startat.

Ny dag, ny vecka!
och jag råkade visst börja det hela med att försova mig.. hmm.. men istället för att stressa lyssnade jag på vad kroppen sa och tog en skön dusch och promenerade sen iväg till skolan. Anlände något sent såklart men med en harmonisk känsla i kroppen, mer värt än att vara i tid vissa dagar kan jag tycka.
Och jag har fått ganska mkt gjort idag ändå. Jag har rentecknat och färglagd klart min lilla manet och sitter nu och försöker lägga in all färdig animation i min anematic.

↓ dyk ner en sväng bland stenar och tång och lyssna ifall det hörs någon sång :)


På virkfronten har det minnsann också hänt en hel del men mestadels i helgen då, inte idag. Jag fastnade framför Twin Peaks och vips hade jag virkat hela Timmys beställning (tryck till hans jacka) igår så nu är det bara att sy fast det på jackan som återstår. Nästa beställning på tur är en mössa till fina broder Johan så... Handarbetsboden, HERE I COME AGAIN! :D







Would you freak out if I said I liked you?
Do you walk the line?
Is your IQ higher than your neighbour's?
And is it very much higher than mine?

Can you sleep when I grind my teeth?
Do you look away if I slob when I eat?
Will you let me be myself?
Can you at all times wear socks?
because I'm still scared of feet

...

And if I'd fall, would you pick me up?
If I fall, will you pick me up?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0