två cafébesök på en torsdag.

ja, överskriften beskriver min dag ganska så bra faktiskt! fast har iofs hunnit med att nästan sticka klart den ena av Tobias drömsockar (version nr 2..), diskat det förskräckliga diskberget som attackerat nu igen, bakat spännande bröd med couscous och saffran i och håller nu såhär i den något sena timman på att tvätta.

Men ja, känns som jag befunnit mig i café-miljö mest hela dagen. Började med en fika tillsammans med Elin och Ulf på Fikafabriken, sprang hem och stoppade in första maskinen tvätt och sen vidare till Gröna Grodan för en virkbeställnings-fika med Timmy :)

Min torsdag har iaf varit en mkt trevlig sådan och visst även en ganska effektiv dag ser jag nu när jag skrev om den så nu känns den lite extra bra! Dock danssugen.. som vanligt, haha.. och blir ännu värre då jag vet att det är dans i Gävle, kvällen till ära. men men, till helgen blir det dans och mys!! :D


Foto: dansfotografen number one, Stefan Westberg
www.dansbilder.se

Pga. dansabstinens avslutar jag därför detta inlägg med en liten bild från söndagens dans i Skultuna vilket var en trevlig kväll trotts att godingarna jag dansade med delade golvet med de något buffligare dansarna här och var (läst typ överallt)..

..och så en låt som jag inte fick höra då eftersom det är Blender som spelar den och inte Wahlströms men som jag har lyssnat sjukt mkt på senaste dagarna.
Den är helt underbar att dansa till också kan jag tillägga.. mmm..


(..så lyssna och njut och plötsligt blir vilket golv som helst det perfekta dansgolvet under dina fötter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0