"and I was..

..dancin' the whole way home.."


mm.. hihi, vilken fantastisk helg! :D
..som bland annat har bestått av en flytta-TVn-till-vinden-förfest följt av en utekväll på Satin, middag med ett stort gäng härliga dansvänner, en sista danskväll till Wahlströms, eftermys med med nya dansbekantskaper och dans in i natten. När vi äntligen orkade sega oss upp imorse (hum.. förmiddags.. lunch.. ehum.. Men det var ju så mysigt att vakna till tonerna av sköna foxxlåtar på iphonen från bädden under) käkade vi en mysig knytis-frukost tillsammans, en bra start på dagen minnsann!


Just nu känner jag mig både upprymd, längtande, nöjd, tom allt på samma gång.. det är en något förvirrande blandning måste jag säga... hmm.

Men nu ska jag och mina nymålade naglar ut på kvällspromenad och filosofera med Inga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0